Sa repetan o poezie!

Publicat pe

Părinţii mei

de Elena Dragoş

Părinţii mei sunt oameni buni
Şi dragi îmi sunt părinţii mei.
Căsuţa noastră cu minuni
Se -ascunde-n umbra unor tei.

E leagănul a trei copii,
Căsuţa albă cu pridvor;
Ne poartă grijă zi de zi
Părinţii noştri iubitori.

Când vom fi mari, de vom pleca
Din locul drag şi cunoscut,
Cinstiţi părinţi, nu vom uita
Că v-aţi trudit şi ne-aţi crescut…

7 gânduri despre „Sa repetan o poezie!

    vikulia a spus:
    Februarie 24, 2011 la 2:48 pm

    nu prea mia placut,,cintecele sunt cintece iar poeziile sunt poeziii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      prichindei a răspuns:
      Februarie 24, 2011 la 5:17 pm

      Nu va inteleg nedumerirea. Va rog sa imi spuneti de ce trebuie ca acest text sa fie invatat ca un cantec.

    Sodom Denisa a spus:
    Noiembrie 26, 2011 la 9:59 am

    e o poezie minunata pe care mi-a spus-o baietelul meu de 3 ani jumatate intr-o zi cand l-am intrebat ce a invatat la gradinita,mi-au dat lacrimile de bucurie.Fiind prea mic nu poate sa o zica corect si astfel am ajuns la d-voastra sa o invatam impreuna,multumesc!

    roxana a spus:
    Februarie 2, 2013 la 2:16 pm

    imi place

    maria denisa a spus:
    Februarie 2, 2013 la 2:18 pm

    este o poveste pentru mine

    maria denisa a spus:
    Februarie 2, 2013 la 2:19 pm

    ffrrrrrrruuuuum oooooooosssssssssss
    aa

    roc a spus:
    Februarie 2, 2013 la 2:20 pm

    bravo

Lasă un răspuns

