Darurile Zanei Toamna

Publicat pe Actualizat pe

Azi am avut o zi foarte grea. La noi in vizita a venit o doamna care a vrut sa vada cat suntem de cuminti, seriosi, disciplinati si… bineintels destepti.
De dimineata Zana Toamna ne-a pregatit niste surprize minunate. Sala de grupa a fost plina cu flori de toamna si imagini frumoase. Noi ne-am jucat De-a floraria, am decorat vaza cu flori, am realizat servetele pentru masa, am reconstituit imagini cu crizanteme. Dupa o scurta pauza ne-am jucat jocul Zana Toamna a sosit, noua ce ne-a daruit? in cadrul caruia am ajutat-o pe Zana sa culeaga fructe, legume, sa astearna un covor de frunze si sa aduca norii. Pentru ca ea avea mult de lucru, noi, ca sa o ajutam, am realizat crizanteme din seminte de dovleac, boabe de porum si din macaroane. La final, pentru a ne relaxa, am dansat pentru a-i arata doamnei ce ne-a vizitat ca stim si miscari deosebite.
Va invitam sa vedeti ce am muncit noi azi:

Un gând despre „Darurile Zanei Toamna

    elicri1 a spus:
    Noiembrie 12, 2010 la 9:32 am

    FELICITARI!!!!!!!!!!!!!!!

    O MUNCA TITANICA SI O ZI PE MASURA MUNCII. FOARTE FRUMOS LUCRAT SI DIN CE AM VAZUT CRED CA ATI AVUT UN JOC DIDACTIC INTERDISCIPLINAR IN CARE ATI INTEGRAT SI CUNOASTEREA MEDIULUI SI O SORTARE LA MATEMATICA CRED CA AM VAZUT ACOLO.

    FELICITARI INCA O DATA PENTRU MUNCA DEPUSA SI NOTA 10 !!!!!!!

Lasă un răspuns

