Concurs!

Publicat pe Actualizat pe

A sosit timpul pentru un concurs. Sunteti pregatiti? Puteti castiga o carte de poezii si de colorat. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa scrieti un comentariu la acest articol in care sa ne spuneti ce poezie va aminteste de copilarie sau ce poezie va place, sa dati LIKE paginii noastre de Facebook (like si share fotografiei de concurs de pe Facebook). Castigatorul va fi extras cu random.org.
Concursul se va incheia in data de 5 decembrie.

7 gânduri despre „Concurs!

    Buretica a spus:
    Noiembrie 22, 2013 la 6:06 am

    poezia „Catelusul schiop” de Elena Farago.. Tin minte cand invatatoarea ne invata cum sa o recitam.

    Mami de Rares a spus:
    Noiembrie 22, 2013 la 2:49 pm

    Preferata mea din gradinita….o tin minte si acum:

    CINE-I LA PORTITA

    Azi la noi la gradinita
    A spus tare o fetita
    Oare cine-i la portita?
    Uite-un mos cu barba alba
    Cu obrajii ca o nalba
    Si cu haina toata dalba
    Mai departe stiti voi bine
    Cine-i mosul care vine,
    Cine-i la portita, cine-i?
    MOS CRACIUN!

    Gheea a spus:
    Noiembrie 23, 2013 la 1:12 pm

    si preferata mea ………

    Bradul

    Bradulet, bradut dragut
    Ninge peste tine,
    Haide, hai in casa mea,
    Unde-i cald si bine.
    Pom de iarn-am sa te fac
    O…ce bucurie,
    Cu beteala am sa te imbrac
    Si stelute o mie.

    Eva H. a spus:
    Noiembrie 23, 2013 la 1:40 pm

    Zdreanţă de Tudor Arghezi.

    Ioana Daniela a spus:
    Noiembrie 25, 2013 la 8:52 pm

    Zdreanţă de Tudor Arghezi cu aiguranta

    Cristina a spus:
    Noiembrie 26, 2013 la 4:21 pm

    Poezia „Pentru ce sa-ti fie frica?” scrisa de Otilia Cazimir imi place nespus de mult.

    Dana M. a spus:
    Noiembrie 27, 2013 la 5:04 pm

    Catelusul schiop de Elena Farago .

Lasă un răspuns

